• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Vart ska jag söka samlingslån och vad tror ni om detta?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Hur ser man om remember vill ha kompletteringar på lendo?

Det ska stå komplettering har jag för mig.

Dock så ville Coop ha komplettering även fast det inte stod så. För 1 år sedan. Men vad jag har sett här på forumet så tror jag inte remember har viljat ha komplettering någongång.
 

Hala1926

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
3 Januari 2020
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej är ny här och vill ha lite råd om hur jag ska gå till väga med samlingslån och var det är bäst
Har skuldsaldo på KF 138.000kr vill betala av summan var ska man vända sig vad tycker ni ??
Min sambo har haft skuldsaldo men är fri 0kr just nu , kan vi söka något lån i såfall var och vilka
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Hej är ny här och vill ha lite råd om hur jag ska gå till väga med samlingslån och var det är bäst
Har skuldsaldo på KF 138.000kr vill betala av summan var ska man vända sig vad tycker ni ??
Min sambo har haft skuldsaldo men är fri 0kr just nu , kan vi söka något lån i såfall var och vilka
Har du skuldsaldo så är det omöjligt att få ngt lån tyvärr.
Bluestep går om du har fastighet som säkerhet men är nog det enda som kan vara möjligt .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp